Monday, May 18, 2009

Isnin yang biru~~

Monday morning saya lebih suka define as Isnin Biru. Bukan kerana bangunan kilang saya berwarna biru putih (nampak macam police station dari jauh!). bukan kerana langit yang membiru (saya suka lihat langit time lalu kat sky bridge opis) or bukan kerana cubicle saya berwarna kebiruan. Tapi adalah kerana saya, Aimi Hazwani binti Saijan mengalami syndrome blues yg critical pada setiap hari isnin dan gumbira tahap gaban pada setiap hari Jumaat!! Kronik bukan? Saya amat2 mengimpikan menjadi surirumah tangga. bgn pkl 7.30. buat bfast kat laki then sambung tidur. online. tgk astro. seronontnye!! yeay...tomorro is my birthday. this is my wishlist :- 5. Dine at KL Tower (i sgt nak ni since like forever...) 4. Nak gi holiday kat Phuket!!! 3. Nak gi FJ Benjamin warehouse sale. This weekend!!! Anne & Azu. Pls be my personal shopper and pergi. sgt worth it~ If only i can get xtra leave and pergi. i need new shuz n bag. and lingerie? yummy! and another watch too!!

2. I need a new phone! phone saya dh burok. and its been like 2years dh pakai.

something like iphone? LOL... nah, not so expensive but so-so la.. need the touch screen type. ape suma org time meeting hp touchscreen/blackberry. saya pun teringin ok. guna duit sendiri beli handphone? takkan kot. tak rela!!!

1. To be with my Incik Hafiz forever (ini sgt jiwe...tak tau la kenape tapi ni rating no.1 saya)

and since this month is my birthday, saya menyopping walaupun sepatutnya saya dah berjanji utk stop shopping dah.

reason?

birthday treat to myself.

1. bought a tote bag from mng

2. another shade from XOXO

Pembelian without pengethuan incik hafiz. peace dear! harap you tak tarik muncung.

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner