Tuesday, May 19, 2009

Aimi VS age!!

Happy Birthday to me.... yippiyea! hari ini saya turn 23!! another year older. seawal pagi lagi my dept celebrate my birthday. dpt 2 pressie. one from my bos and another one from my colleague. my bos blnje cake secret recipe macademia. yummy2...pagi2 lagi dh mkn cake ase cm omputih plak. huahua..saya amat perasan! i have the best birthday gift last night. stupid fight dgn incik hafiz saya. best jugak gaduh ni. eheheh... saya sgt KEJAM! kiteorg jarang gaduh. kadang2 gaduh best jugak. bru thrill. saya, cik aimi yg emo setiap kali gaduh sure jd kassim selamat. nsb la air mata ni tak kering. kalau kering, abisla lens dlm mata saya ni. leh jd buta. gaduh sbb bnde2 kecik. saya admit silap saya sendiri pun sgt tak sensitive. he found some pics in my hp wic i suppose to delete berkurun dahulu. tapi disebabkan saya terlalu busy utk menggodeh hp sendiri, so saya dgn tidak sengajanya tak perasan kewujudan pics2 itu. kalau saya kat his shoes pun saya bengang kan? nak wat camna, benda dh jd. sgt positif bukan? sebagai tanda mogok kpd incik hafiz saya, hari ini saya tlh pergi kerja dgn drive sndiri. padan muka saya, kan dh letih berjln! Instinct saya mengatakan incik hafiz saya telah menjumpai blog ini!!! oh tidak!! saya cuba utk menyorok blog ini dari dia. tp perasaan saya kuat mengatakan dia dh find out. ;( Another year older hope that i can be much more wiser and better person. My azam since umor dh 23thn ni : 1. STOP mkn KFC!!! tolong la Aimi. badan dh bulat cm bola tu. stop la mkn KFC. im addicted to KFC & McD. oh kwn2. bantu la saya menghadapi dugaan maha hebat ini. saya tak boleh stop mkn kfc dan everytime lalu depan kfc saya cpt tergoda. beli peha ayam KFC itu seperti melihat stilletos Aldo berwarna Mustard!! incik hafiz, sila marah saya kalau saya craving nak mkn ayam KFC itu ok. Aimi against KFC or all the fast food in the world!! 2. Loss some pounds!! not some but est another 10kg? huahuahua...saya tahu anne akan marah apabila membaca entri ini. 10kg hanya metafora semata2. biarla aim high sket. salunye kalau kte aim100% kita just achieve 60% je. so 60% dr 10kg bpe? bru 6kg. weeeee......... 3. start pergi gym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4. Bangun awal pagi even weekend. dah nak jadi bini org dh aimi oi. tak reti2 nak bgn awal pagi ke? ape la plak mak mertua ko ckp nnt? takkan nak tunggu mak mertua kejutkan. alahai cik kak, malu la kalau laki bgn awal dr bini (tp ape salahnye? leh bfast on bed, then smbung tdo blk..eheheh) 5. Be more careful on spending and stop un-necessary spending. part ni agak tough. when hafiz tanya which one essential and which one not i will put all item as essential. example? i need a new shade. sbb shade dulu dah tak best. kalau pakai shade tak best time drive, saya leh tak brape nak nampak jalan, boleh menyebabkan kemalangan. so dia akan menjadi essential!!! a new bag? sbb bag yg sedia ada dh tak sesuai atau terlalu lama digunakan atau org disebelah desk saya sudah jemu melihatnya. saya juga kasihan melihat kondisi beg nak perlu menukarkannya sebelum beg itu mogok. p/s: To all my fren yg wish me dr last nite, thank you so much kerana sudi nak ingat my birthday. =))

2 comments:

Azzwaa said... [Reply to comment]

Happy 23RD buffday!!
Saje nk highlight 23.. bior ase tua sket.. hahahaha...

b happy... yes i noe u happy go lucky but in my terms, in-future-wifey.. :)

sem0ga dapat ny0ping dgn lebih bykkkk....

xoxo
ajue

.:Mrs Hafiz:. said... [Reply to comment]

thanks Azu dearie!!!
muahxxxx...

 

Template Design By:
SkinCorner