Friday, December 18, 2009

SAYA MESTI PILIH

PMS mood!
i hate this mood. rasa cam life dull, gloomy and rasa pathetic all day long.
shuh...shuh...pls go away.
and this fever-like-syndrom amatla dibenci.

maybe i'm in Xmas mood as well.
gila kau, ape plak saya celebrate Xmas. but all those org putih in this company, all Chinese, all indians yg celebrate Xmas dah start amik cuti until new year.
and everyone was like "merry xmas to you! ill be on leave from ........ until new year."
damn!  i hate this.
sgt envy!
saya juga mahu amik those Xmas leaves -> kalau la cuti saya banyak pun.
Puan Manager berangkat ke Taiwan ini hari. Seronoknya bercuti bersama keluarga.
Puan Director pula akan mula bercuti next week. Puan Director ni memang celebrate Xmas pun. Tapi tahun ni Puan Director tak bagi Xmas Pressie mcm last year. Last year Puan Director bg Parker pen engraved nama each of us. Tahun ni takde ke Puan Director? hihihihihi....

Mendapat perkhabaran gembira. InsyaALLAH bonus year end akan dapat by January. Together with Quarter bonus. gler la. mate dah mula ka-ching2. terus teringat i NEED to have those LC CLUTCH BAG, new WALLET and all brand new stuff yg saya takde lagi or saya rasa saya perlu menukarnya.
saya menjadi agak HILANG KAWALAN setelah menerima perkhabaran gembira ini.
ase cam nak berjoget2 atas desk dengan hanya memakai bra dan panties -> over sangat!!!
walaupun dipagi itu saya telah mendapat tazkirah pendek dari incik tunang about his concern on my shopping habits, tapi memandangkan saya amat IMMUNE dgn all those bebelan manja tentang my attitude SAYA MESTI BELI tu, ia langsung tidak nengugat kehendak saya.

Finally berjaya mendapatkan white gold diamond bracelet for the wedding. fuhh! lege sangat2 rasanya.
And price within the budget incik tunang. baik kan saya? within budget tuh. perkara ini jarang2 berlaku.
and YA bracelet seperti my keinginan. simple bracelet dgn diamond yg kecik2 ala2 nmpk atau tak. cukup la. yg penting its a wedding gift from my soon to be hubby kan. nk beli yg betul2 bling2 mcm tak mampu.
plus all the unnecessary suddenly become necessary expenses yg kne ditangani.

And last night dengan super impulsive telah membeli hadiah untuk Puan Manager secara online.
Xmas + birthday gift.
Bought her Liz Claiborne Wallet.
Shantekkk!
Bukan niat membodek. just a gift she deserves sebab sabar memberi tunjuk ajar kepada saya selama ni.
dh tu takkan nak bg time teachers day.
cam pelik je kan?
hihihii....

Yesterday pergi menonton Twilight : New Moon. Edward dan Jacob, mana satu pilihan kamu? Both Jacob and Edward character sangat mengoncang jiwa saya. huhuhuu...
i heart Jacob but Edward more romantic.
cmne tuh?
but above all, still tak leh challenge Incik Tunang saya.

Saya sedang memproses kad-kad kahwin yg perlu di hantar.
Maaf! kad saya memang tak cantik pun. Yg penting korang dtg ye!

2 comments:

nady said... [Reply to comment]

aku mok xmas present juak. hehe

.:Mrs Hafiz:. said... [Reply to comment]

ehehhehe...
over na juak.
bgus ku bodek bos ku. nxt year nya merik aku bonus banyak2...
ehehehhe

 

Template Design By:
SkinCorner