Monday, August 17, 2009

weekend datang dan pergi....

Its Monday.. hari ni kurang blues sebab keje bertimbun. pagi-pagi lagi almost got heart attack sebab lupe nak send file last friday. ape ke bengap betul la saya ni. nasib la trus hantar sebelum bos send email. selamat saya. my performance review through out the year esok. ish..ish.. nabes la plak. mlm ni sure memerlukan bantuan ubat batok utk tido.. wesh.. risau babes...leh tak tidur gaya ni... And yes, weekend lepas sepatutnya balik Klang. tapi...sobsobsob..tak jadi. reason? sebab my flu and batuk tak baik2 lagi. bonda kata, toksah le balik. rehat je kat umah. baek bos!! so sabtu tu seharian duduk umah. incik tunang pergi kenduri kat umah mak chak dia. and nite time, baru kami ke Penang Island. for me kalau dapat gi Penang Island ni kirenye dapat cure kan segala penyakit. tetiba batuk leh baik. flu terus terbang meninggalkan diri ni... ase nak demam terus kebah. ini semua penangan ke penang island. tapi kali ni kiteorg gi agak lewat. sebab..sebab.. sebab saya yg lambat siap. hikhikhik.. so kiteorg reach penang dlm pukul 9pm dh. "kite nak gi mane ni" incik tunang tnye... "dah lama kite tak gi feringghi kan?" jawab saya dengan refleksnya... ohhh..i always love feringghi. for me feringghi ni mcm Bali version Malaysia. ada ke? jalan kecik with lots of shops kanan kiri and its by the beach. macam kat Kuta beach pun ada gak ase. yg penting this area sgt la happening especially night time. ramai touris... i'm not into barang2 immitate ni. so, niat utama gi feringghi salu sebab nak cari dvd ke..barang2 handicraft ke... ye, saya telah beli bookmark kayu and very cute giraffe magnet. chumel banget!!! fuh, lenguh kaki berjalan, incik tunang bawak plak naik keta ke area2 hotel heading ke teluk bahang. waaaaahhh!!! biar saya jadi informer awal korang. see...telah saya katakan Feringghi always have Bali punye traits. So, apa main attaction kat Bali kalau jalan kat Kuta? ye betullitu hard rock hotel!! guess what? malaysia bakal mempunyai our very 1st Hard Rock hotel? di mana? di mana? oh...di batu feringghi, penang!!! best nyeee... best2..... tak sempat nak snap pic sebab dah malam. and today time google nampak this webbie!! And saya ada nampak itu Gitar besar kat depan hotel! Nak amik gamba camni lagi!!! hikhikhikhik.... Oh...al perihal wedding preparation. Yesterday (Sunday) kiteorg pergi terjah Nasirzin punye studio (utk kali ke 2). sape nasirzin? itu incik yg bakal amik gamba for our wedding. pre-wed+nikah + reception my side + reception incik hafiz->semua his team yg akan amik. i'm over the moon now.... deposit done!! hiphip..horaaayyyy... pre-wed akan diambil in Oct. tunggguuuuu dan lihat!! kawan korang ini akan beraksi ala-ala pelakon hindustan nanti. incik nasir ni amatla baek and saya rasa sgt comfortable deal dgn dia. the main criteria for your wedding photographer adalah anda berasa selese!! jumpe dgn lebih kerap utk discuss pasal wedding pic yg korang nak kan..share info la kirenye. so, bile dah salu jumpe korang akan berasa lebih selese and tak segan. hope saya dan incik tunang tak segan sgt time shoot pre-wed pic nanti. hikhikhik..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner