Tuesday, September 14, 2010

still beraya..(edited version)



*ini adalah edited version. kerana memblogging dr phone sgt kurang cerdik. blame the touch screen yg susah nak mati get along with my extra fat fingers. sekian...*

live from my in law house.
ya! saya masih beraya. bukan sahaja didalam raya mood tetapi saya masih benar2 perlu beraya.
3 hari pertama beraya sakan di belah saya and now i had to payback in cash.4 hari beraya pula di rumah suami.
sumpah, buat pertama kali setelah usia mencecah golongan remaja, saya merasakan kali pertama raya sungguh menseronokkan. walaupun tak dapat duit raya tapi makna raya lebih clean and clear. lebih rumah utk dilawati. lebih makcik untuk dikenali dan yg penting lebih duit raya utk diberi.
On the first day of raya saya menjangkakan mendung berawan kelabu akan mengiringi suami.
1st raya without his abah,umi n siblings. but hubby seems so excited. still cheerful as alwys. even our sesi bermaafan together, he still play jokes. pelik bin ajaib. sang isteri yg penuh curious mentanyakan tanpa segan silu, "eh u tak sedh ke x raya with ur fmily?" "-for me ni pengalaman baru beraya bukan dengan family i for the past 27yrs. and i'm enjoying it."
 alhamduliilah. he took it in a very +ve way. harus tido skrng. esok mahu beraya lagi. =P

*sila abaikan jerawat yg gedik mahu beraya sekali. kenapa oh kenapa kau tumbuh malam sebelum raya? sungguh mensabotajkan i tahu. i maluuuuu*
Published with Blogger-droid v1.3.5

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner