Friday, June 19, 2009

penat..penat...

its been few days dah tak blogging. hate it! saya sgt busy. ini busy ke petala ke lima. oh tuhan!!! this week sgt disaster. my things-to-do reached level mount everest dah. hate it to the max. my office desk dah serabut gaban. my inbox mail everday reach its limit. ya...saya rasa seperti saya the most important person kat seantero kilang nih. yup!! a new project dah start. and here i am, if there is new project = more works to do = balik lambat. this few week i jarang balik rumah before 7pm. ulang sekali lagi, jarang sekali balik before 7pm. yaaaa... bekerja extra hours without extra paid. benci bukan? sgt de-motivated when its happen. i need to find a new job. a job which i can reach home at least by 6.30pm. saya sangat2 memikirkan masa depan. ngeh3.. ->kunun2 la. can you imagine if pas kahwin nanti my incik hafiz sampai rumah before i sampai rumah? oh..then he need to do the dinner la kalau mcm tu kan? thats still fine. what if time tu saya dah ada anak? sapa yg nak amik baby kat nursery? my hubby? sure org nursery kata, apa punya mak la dia ni, laki yg amik anak hari2. stress...stress... i should do job hunting now. better position with better offer. ada ke? ok, better offer tu letak tepi dulu kot. just need to go home earlier then now. tak suka stuck at ofis untill 8.30pm. workload kurang sket. at this point of time saya rasa down gler. rasa stress gaban and never this stress sebelum ni. and finally i'm crying at my incik hafiz lap coz dah tahan dgn my keje. cengeng kan? ahahahah... this is not normal ok. i never cried over my workloads before. thats mean i already reach my limits. yup!! keje oh keje...its just a year and i'm totally exhausted. oh!! psl my weekend-mini-trip. both Pulau Aman and Pulau Jerejak are superb!!! tapi pic tak transfer lagi sbb incik hafiz malas nak transfer. ngeh3... nanti saya post pic yg boleh buat korng menjejeh air liur tgk. ngeh3... padan muka!

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner